این سایت با امکان خرید به صورت خرید آنلاین شارژ همراه اول , ایرانسل ، تالیا و رایتل که به منظور تسهیل، تسریع و گسترش فرهنگ خرید شارژ از طریق اینترنت امکان خرید اینترنتی شارژ اپراتورهای تلفن همراه را با رمز دوم کارت های بانک عضو شتاب برای شما فراهم می سازد .
با استفاده از خدمات این سایت ها می توانید شارژسیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل،تالیا و رایتل خود را با مبالغ اعتباریمختلف به قیمت تجاری خریداری کنید. امکان خرید تعدادی نیز وجود دارد.
در روايت آمده است كه امام زمان (عج) فاصلههاي طبقاتي را در سطح جوامع بشري بر هم خواهند زد. در روايت داريم كه در زمان مهدي ما، هيچ انسان گرسنهاي در سراسر زمين پيدا نخواهد شد. اين آن مهدويتي است كه ما به آن معتقديم و همه اديان به آن معتقدند، ولي هيچ كس به اندازه شيعه، راجع به آن جامعه آخرالزمان و انقلاب بزرگ، شفاف سخن نگفته است. و شايد ديگران، آگاهي شفاهي از وضعيت نداشتهاند. شيعه حتي نام مقدس آن رهبر انقلاب جهاني را نيز ميداند، روش حكومت او را توصيف كرده است و شايد در هيچ مكتب ديگري چنين نباشد. شما در اُپانيشادها، در وداها، در انجيل، در تورات و در همه منابع شرق و غرب، بشارت آخرالزمان را ميبينيد، ولي هيچ جا به اندازه منابع شيعه، شفاف و دقيق راجع به ايشان، حتي قيافه، حرفها، شعارها و نحوه انقلاب و حاكميتش بحث نشده است. هدف عمده نظام ليبرال سرمايهداري كه ميگويد ما با «مدينه فاضله»سازي و با هر نوع اصولگرايي، حتي غيرديني آن مبارزه ميكند، اين است ایرانسل خرید شارژ كه در افكار عمومي بشر، به خصوص در دانشگاههاي شرقي و اسلامي، در ذهن دانشجو و سپس در ذهن مردم، حالت ترديد در وضع موجود و حالت متوقع و منتظره، پيش نبايد كه عجب!! پس مدرنيته سرمايهداري، آخر خط نيست؟ و بايد منتظر بود؟ اين پرسش نبايد در افكار عمومي و خصوصي بشريت، جوانه بزند!! آنها ميخواهند بگويند كه هيچ چيزي ديگر فراتر از اين وضع موجود جهان نيست و آنچه هست، عين علم و عقلانيت و آخر خط و پايان تاريخ است. ميگويند اين جا ايستگاه آخر است و بشريت بايد از قطار پائين بيايند. توجه داشته باشيد نميگويند كه همه بشريت در سطح ما زندگي كنند و امكانات مردم آمريكا را در اختيار داشته باشند. كه اگر بگويند، بايد دست از ستم جهاني و نابرابريها بردارند. چون اگر معني «جهاني شدن» اين باشد كه توزيع ثروت، قدرت، آگاهي و حرمت و احترام در تمام جهان، يكسان باشد، مورد قبول است، اما جهاني شدن كه آنان ميطلبند به معني «آمريكايي شدن» است؛ جهاني شدن از نوعي كه در رأسش، سرمايهداران حاكم بر آمريكا باشند و بقيه بشريت، قاعده آن هرم باشند. منيتبمن لا يطيع اذا امرت و لا يجيب اذا دعوت (من به مردمى مبتلا شدهام كه اگر امر كنم اطاعت ایرانسل خرید شارژ نميكند و اگر دعوت كنماجابت نميكند) . 2ـ علت تكرار آيهاي « فَكَيْفَ كَانَ عَذَابِي وَ نُذُرِ » ایرانسل خرید شارژ در داستان قوم عاد اين است كه اولي مربوط به دنياست و دومي مربوط به آخرت . 1_ بطور قطع رسول خدا جانشين خود را ایرانسل خرید شارژ مشخص نمودند. 18) ایرانسل خرید شارژ تفسير نمونه، ج 2، ص 156. نظامى گنجوى ایرانسل خرید شارژ 2) حفظ جان آن حضرت ، تا سلسلهي امامان باقي ميماند و در شرايط مناسب براي تحقق وعدهي الهي به پا خيزد .ایرانسل خرید شارژ اين تقاضاهاى كار از بهر آن شد موكل تا ایرانسل خرید شارژ شود سرت عيان اعراف،57 ـ ایرانسل خرید شارژ 66 : داستان نوح، آمدن عذاب طوفان. ساختن كشتي. سوار شدن برآن و غرق شدن كافران. در جواب بايد ایرانسل خرید شارژ گفت براى مثال دو دوست وقتى مىتوانند با يكديگر مرتبط شوند و دوستى آنها پابرجا بماند، كه موانعى را كه باعث جدايى بين او و محبوبش مىشود برطرف كرده، با انجام خواستههاى محبوبش ، خود را بيش از پيش به او نزديك كند و قرب روحى و معنوى و حتى ظاهرى با او پيدا كند. امامان معصومعليهم السلام بالاخص امامعصر ارواحنافداه نيز محبوب شيعيان و محبينشان هستند و بايد به ائمه اطهارعليه السلام محبت كرد؛ زيرا اين اظهار محبت به آنها، واجب است(6) ؛ اما چگونه مىتوان اين دوستى را پايدار و دائمى كرد و اين دوست و پدر مهربان ؛ يعنى امام زمانعليه السلام را از خود راضى كرد تا دائماً با آن عزيز در ارتباط باشيم؟ يمحوا الله ما يشاء و يثبت و عنده ام الكتاب (17) خداوند آنچه را كهبخواهد محو و آنچه را كه بخواهد اثبات مىكند و كتاب اصل در نزداو است) . ایرانسل خرید شارژ رسول الله با غلامان و ایرانسل خرید شارژ زير دستان نشست و برخاست داشتند و اين رفتار ايشان حتي بعد از رسيدن به قدرت ادامه داشت . حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم با كودكان مهربان بودند و به زنان بيوه و فرزندان يتيم و فقرا و مساكين توجه ويژه اي داشتند. همچنين رسول اكرم با فاميل به شدت مهربان بودند . براي امت فوق العاده دلسوزي مي كردند تا اينكه مردم از تاريكي خارج شوند . رسول اكرم حتي نسبت به اسراي جنگي مدارا مي كردند . رسول خدا در سطح پايين ترين افراد جامعه زندگي مي كردند و شرح صدر داشتند و حتي آزاز و اذيتهاي يهوديها و مشركين را با حوصله و اخلاق تحمل مي كردند .
همچنان كه اشاره شد، مسجدداراي چهار ايوان به نام هاي مقصوره ( جنوبي)،دارالسياده (شمالي)، حاجي حسن(شرقي )و ايوان آب (غربي) است.از بين ايوانها، ايوان مقصوره، بزرگترين ومهمترين ايوان مسجد است.اين ايوان به دهانه 12، عمق 34و ارتفاع 26متر-تاتيزه طاق- به همراه ديوار پيشاني ومناره ها، 43 متر ارتفاع دارد. وبه شيوه هاي مختلفي پوشش يافته است: ابتدا يك باريكه طاق آهنگ به عمق سه متر ودر دنبال آن، باريكه طاق ديگري به عمق 5مترقرار دارد. بعد از اين قسمت، با عقب كشيدن ديواره هاي ايوان، فضاي مربع مستطيلي پديد آمده كه گنبدي به قطر 15متر برآن نهاده اند. بعد از ایرانسل خرید شارژ اين قسمت، بقيه ايوان با نيم گنبدي پوشش يافته است. سطح زيرين اين نيم گنبد بامقرنس هاي زيبايي گچي تزيين شده است. 2) از جملهى اين قضايا مىتوان به ماجراى تكان دهندهى «شيخ جعفر كاظمينى» اشاره نمود؛ بركات حضرت ولى عصر (عج) (خلاصه ایرانسل خرید شارژ عبقرى الحسان)، 118. ایرانسل خرید شارژ ₪ 3. اخطار شديد به آسيب رسانان به حريم عفت تاريخ استناد سرنوشتبشرى و حوادث زندگى به ستارگان به درستىمعلوم نيست،ولى اين مقدار مسلم است كه در قرون و اعصار گذشته استناد مزبور بسيار شيوع داشته است، مخصوصا يكى از انگيزههاى ترويج علمنجوم كه از طرف قدرتمندان و سلاطين انجام ميگرفت،براى دانستن رويدادهاو حوادث مربوط به خودشان بود كه رفتارها و فعاليتهايشان را طبق احكامنجومى چنان قرار بدهند كه همواره پيروز شوند!پيش از بيان بطلان«علم احكامنجومى»يك تقسيم بندى درباره كتابهاى نجومى كه در كتاب تاريخ نجوم اسلامى(علم الفلك) كه بوسيله دانشمند محترم آقاى احمد آرام ترجمه شده است،متذكر ميشويم البته اين تقسيم بر كتابهاى نجومى عربى است:«اما كتابهاىنجومى عربى را ميتوان به چهار دسته تقسيم كرد:دسته اول-كتابهاى ابتدائىاست كه عنوان مدخل علم هيئت دارد و اصول و مبادى اين علم به صورت اجمالىو بدون ذكر دليل در آنها آمده است و به كتابهاى هيئت زمان حاضر شباهتدارد.و از اين دسته كتاب احمد بن محمد بن كثير (قصير) فرغانى است[نامكتاب اين شخص«كتاب فى علم النجوم و اصول الحركات السماويه يا الفصولالثلثين يا كتاب علل الافلاك است]و كتاب تذكرة النصيريه فى الهيئة تاليفنصير الدين طوسى و الملخص فى الهيئة تاليف چغمينى و تشريح الافلاك بهاء الدينمحمد بن الحسين (شيخ بهائى) دسته دوم-كتابهاى مطول است كه تمام علمهيئت در آنها مورد بحث قرار گرفته و هر چه در آنها آمده با دلائل هندسى بهاثبات رسيده است و نيز همه جداول عددى كه در كارهاى نجومى مورد نيازاست در آنها وجود دارد.از ميان اين كتابها كه بر روش كتاب مجسطىبطلميوس نوشته شده كتابهاى ذيل را ميتوان نام برد:المجسطى تاليف ابو الوفاءبوزجانى متوفى به سال 388 ه-ق 998 م و القانون المسعودى تاليفابو ريحان بيرونى متوفى به سال 440 1048 و تحرير المجسطى تاليف نصير الدينطوسى متوفى به سال 672 1274 و نهاية الادراك فى دراية الافلاك تاليف قطب-الدين محمود بن مسعود شيرازى متوفى به سال 710 1311 و جز اينها.نيز از ايندسته است كتاب اصلاح المجسطى تاليف جابر بن افلح اشبيلى مت